sâmbătă, 31 martie 2012

Prigoană, despre conflictul cu intelectualii din PDL: Nu îmi cer scuze, dar am greşit.

Candidatul PDL la Primăria Capitalei, Silviu Prigoană, a declarat, sâmbătă, întrebat despre confluctul cu intelectualii din PDL, că a greşit atunci când a ieşit în spaţiul public, chiar dacă a fost atacat, ca potenţial candidat al PDL, de către fruntaşi ai acestui partid.



"Nu-mi cer scuze pentru ce am făcut, dar am greşit. Nu trebuia să ies în spaţiul public cu afirmaţii, chiar dacă am fost atacat, ca potenţial candidat al PDL, de către fruntaşi ai PDL", a spus el, întrebat despre "conflictul" dintre el şi intelectualii din partid.

"Nu a fost un conflict între intelectuali şi mine personal", a ţinut să precizeze democrat-liberlul.

Acesta a arătat că a fost "un set de discuţii în spaţiul public", care pe el l-au deranjat, deoarece o persoană care are nemulţumiri într-un partid sau într-o organizaţie trebuie să şi le exprime în interior.

"Timp de trei ani de zile am suportat tot ce mi s-a pus în cârcă, cuvinte de ocară şi aşa mai departe şi la un moment dat am considerat şi eu că trebuie să ies în spaţiul public, că numai aşa se pot rezolva problemele, dar am greşit", a spus Prigoană.

Prigoană a fost desemnat oficial candidat al PDL la Bucureşti.

Europarlamentarul PDL Cristian Preda afirmă, pe blog, că nu poate susţine candidatura la Bucureşti a lui Silviu Prigoană, menţionând că PDL nu vrea să înveţe din greşeli, şi că s-ar putea ca formaţiunea să înveţe doar din înfrângeri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu